نوشته شده توسط : zg

چگونه ویژگی ها و  فناوری های پیشرفته ، استفاده از استخرها را آسان تر ، سالم تر و کارآمد تر می کند؟

مانند بسیاری از جنبه های دیگر زندگی ما ، استخرها با تکنولوژی پیشرفته روبرو شده اند. نتیجه: نوآوری ها و ویژگی های صنعت امروز باعث می شود مالکیت استخر بهتر از همیشه برای تفریح ، آرامش و کارآیی باشد.

به لطف فناوری ، می توانید زمان و تلاش خود را برای بهره برداری از استخر به حداقل برسانید و همچنین از یک فضای شنا سالم تر و جذاب تر لذت ببرید. اکنون ، در حالی که این گزینه ها با هزینه صعودی بالاتری همراه هستند ، اما پاداش های بلند مدت باعث می شود که سرمایه گذاری خوبی داشته باشند.

از محبوب ترین مواردی که باید در نظر بگیرید: سیستم های اتوماسیون ، کنترل از راه دور ، پاک کننده های استخر اتوماتیک ، سیستم های تصفیه و بخاری ها. بیایید به هر یک نگاهی بیندازیم و اینکه چگونه می توانند تجربه کلی مالکیت استخر شما را تقویت کنند.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 

  • سیستم های اتوماسیون

 

سیستم های اتوماسیون به شما امکان می دهد برنامه ها و ویژگی های مختلف استخر و آبگرم را برنامه ریزی کنید که نیاز به نظارت دستی یا عملکرد دستی دارد. سازندگان استخر و بازسازی کننده های استخر می توانند این گزینه ها را در قسمت پایه تجهیزات استخر شما (جایی که پمپ ، فیلتر و سایر سیستم ها نصب شده اند) درج کنند.

واحد ها با ایجاد دکمه هایی برای ایجاد تغییرات و تنظیم برنامه ها برای انجام استخر و آبگرم ، پانل های کنترل را ارائه می دهند. با فشار دادن یک دکمه می توانید انواع فرایندها را برنامه ریزی و فعال یا غیرفعال کنید. بسته به مارک و مدل سیستم ، تعداد کل توابع از حدود چهار تا 30 متغیر خواهد بود.

انتخاب خود را از چندین کارکرد بر روی خودکار بگذارید: تمیز کردن ، گرم کردن ، روشنایی ، تصفیه ، تصفیه ، جت آبگرم ، ویژگی های آب و موارد دیگر. اگر چراغهای استخر شما شامل "نمایشگرهای LED" با دینامیک و چند رنگی باشد ، اکثر سیستم ها نیز در آنها جای می گیرند.

اتوماسیون استخر یک رستوران بزرگ است. به عنوان مثال ، می توانید خلاء استخر خود را برای رفتن به محل کار در نیمه شب ، زمانی که هیچ کس از استخر استفاده نمی کند ، برنامه ریزی کنید.

یا ممکن است بخواهید چراغ استخر را هر روز در ساعت 7 بعد از ظهر روشن کنید. — بنابراین خانواده شما دارای مناظر جذاب عصرانه است view و ساعت 11 بعد از ظهر خاموش است. وقتی همه به رختخواب می روند

 

 

 

  • کنترل از راه دور: واحدهای دستی ، سیستم عاملهای وب و برنامه های تلفن همراه


اگر از اتوماسیون خود در استخر خود استفاده می کنید ، با اضافه کردن کنترل از راه دور ، به سطح بعدی دسترسی پیدا کنید. 

آنها به شما اجازه می دهند هنگام انجام تنظیمات ، پیاده روی را به قسمت پایه سیستم خود در پد تجهیزات استخر بروید. بسیاری از مدل ها همچنین قابلیت تطبیق پذیری و گزینه های بیشتری را برای فعال سازی و نظارت بر تجهیزات استخر ، ویژگی ها و شرایط آب ارائه می دهند.

شما سه دسته گسترده ای از راه دورهای استخر را انتخاب می کنید: از راه دور دستی / رایانه لوحی ، سیستم عامل مبتنی بر وب برای دسک تاپ و برنامه هایی برای دستگاه های تلفن همراه. 

قابلیت های واحدهای دستی بر اساس نام تجاری و مدل متفاوت است. استفاده از آنها بسیار ساده است و برای کارکرد آسان و دید در شب با صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه همراه است. به طور معمول ، عملکردها شامل نمایش دمای هوا و دمای هوا و امکان فعال سازی چندین ویژگی است. برخی از آنها برنامه نویسی توابع گروه سفارشی را نیز ارائه می دهند.

آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که استخر خود را از چندین مکان در ملک خود مدیریت کنید: دستگاه روی یک پایه شارژر که در یک مکان معمولی در نزدیکی استخر نگهداری می شود ، مانند یک میز یا طاقچه در فضای باز است.

می توانید از ریموت از محل ثابت آن استفاده کنید ، یا به سادگی آن را از پایه آن برداشته و در حین استفاده در استخر یا آبگرم آن را در مجاورت خود نگه دارید. برخی از آنها ضد آب هستند و برای استفاده در آب شناور می شوند.

همه در مسافت ها و از طریق سازه هایی مانند دیوارهای خانه کار می کنند و امکان کنترل راحتی از پیشخوان آشپزخانه یا اتاق نشیمن شما را فراهم می کنند.

گزینه دیگر راه دور ، یک بستر مبتنی بر وب است. این سیستم های مبتنی بر ابر از هر جای دنیا کار می کنند. از طریق رایانه رومیزی یا مک یا رایانه لوحی وارد سیستم شوید. استخر و آبگرم خود را رصد کنید و حتی در صورت دور بودن از خانه ، تنظیمات مختلفی را انجام دهید.

سومین انتخاب شما برای از راه دور یک برنامه تلفن همراه برای تلفن هوشمند شما است ، به طور معمول برای سیستم عامل هایApple و Android. در مطب گیر کرده و می خواهید آبگرم خود را فعال کنید تا هنگام ورود به خانه گرم و حباب باشد؟ فقط تلفن خود را بیرون بکشید تا این اتفاق بیفتد.

 

  • تمیز کننده خودکار استخر

 

 
اگر یک پمپ استخر با سرعت چند یا متغیر را در استخر جدید یا بازسازی خود قرار دهید ، اتوماسیون نیز می تواند در پس انداز کردن به شما کمک کند: با برنامه ریزی پمپ برای کار با سرعت کم برای عملکردهای کم تقاضا - مانند فیلتراسیون روزانه - آن را مصرف خواهید کرد. انرژی کمتری

با تشکر از شما می توانید وظیفه تمیز کردن استخر خود را تفویض کنید! با یک دستگاه تمیزکننده خودکار استخر ، رهایی از گرد و غبار ، برگها و بقایای آب ، یک کار معمول است که شما نباید با آن کار کنید.

این واحدها روزانه چندین ساعت در استخر شما حرکت می کنند و کارهای خانه داری خود را انجام می دهند. سه دسته از پاک کننده ها در دسترس هستند: مکش ، فشار و روباتیک. (یک جایگزین با کیفیت بالا برای پاک کننده روینگ یک سیستم تمیز کردن در کف است.) همه در مقابله با مواد ناخواسته که آن را به آب استخر شما تبدیل می کند ، موثر هستند.

کدام نوع برای استخر شما مناسب است در درجه اول به شرایط حیاط خلوت بستگی دارد. اینها ممکن است شامل انواع درختان - و برگهایی که آنها می ریزند- و شاخ و برگهای اطراف استخر شما باشد. در برخی مناطق ، مانند کویر یا در نزدیکی ساحل ، شن و ماسه بیشتر راه خود را به درون آب استخر شما می یابند. و در مورد برخی از نوسازی استخر ، سازنده شما ممکن است نتواند یک مدل از نوع فشار را به راحتی اضافه کند.

سازنده شما باید به شما توصیه کند که کدام نوع پاک کننده بهترین عملکرد را برای استخر شما فراهم می کند. در مورد مزایای خاص برند و مدلی که پیشنهاد می کنند سؤال کنید. به عنوان مثال ، روزانه به چند ساعت برای رسیدگی به استخر خود نیاز دارد؟ آیا مدل دارای انرژی است؟ گارانتی اش چقدر اعتبار دارد؟

استفاده از دستگاه تمیز کننده اتوماتیک در استخر جدید فاقد مغز است. این شما را در زحمت از بین بردن کثیفی و زباله ها صرفه جویی می کند و به تمیز نگه داشتن آب استخر و خوشایندتر شدن چشم کمک می کند.

اگر استخر شما دارای سیستم اتوماسیون است ، می توانید زمان اجرا را برای تمیز کردن فشار یا مکش (اما نه روباتیک) تنظیم کنید. برنامه ریزی حتی با ریموت دستی ، داشبورد رایانه شخصی یا برنامه تلفن همراه ضروری تر است.

 

  • سیستم های تصفیه ازن و ماوراء بنفش (UV)

 


با داشتن فن آوری مناسب ، راه زیادی برای تأمین آب شیرین و استخر تازه می رود - بدون داشتن کلر معمولی و تأثیرات شدید محصولات جانبی آن.

شما به احتمال زیاد از این اثرات ناخواسته - چشمان قرمز ، خشکی پوست ، دودهای سفید کننده مانند اطلاع دارید. اما آیا می دانستید که ده ها هزار صاحب استخر بیشتر آنها را با ژنراتور ازن و سیستم های نوری ماوراء بنفش (UV) دوری می کنند؟

این روش های جایگزین تصفیه ، طیف گسترده ای از آلاینده های آلی را از بین می برد و در عین حال نیاز کلر را نیز کاهش می دهد. آنها همچنین درصد بالاتری از پاتوژن های ایجاد کننده بیماری را نسبت به کلر ، خنثی می کنند.

ازن (O3) به طور طبیعی در محیط ایجاد می شود که مولکول های اکسیژن دو اتمی (O2) با یک اتم آزاد اکسیژن ترکیب می شوند. ازن همچنین می تواند با استفاده از ژنراتور ازن که در تجهیزات استخر نصب شده است ، ساخته شود. 

ازن آب نرم و ملایمی روی پوست شما ایجاد می کند ، و بسیار مفیدتر از کلر در از بین بردن انگل Cryptosporidium ناشی از اسهال است.

برخلاف کلر ، هنگامی که ازن ماموریت کشتار خود را انجام داد ، بدون ترک هیچ گونه فرعی در محیط شنا شما به سرعت از بین می رود.

برای دستیابی به نتایج بهداشتی بهتر ، ازون را در کنار سیستم ضد اشعه ماوراء بنفش استفاده کنید. لامپهای UV ویژه اشعه میکروب کش کنترل شده را درون یک کوارتز یا لوله پلیمری درون تجهیزات استخر منتشر می کنند.

نور UV 99.9 درصد میکروارگانیسم های سازنده بیماری را از بین می برد. و مانند ازن ، اشعه ماوراء بنفش کار بدون هیچ گونه فرآورده های سمی در استخر انجام می شود!

یکی دیگر از مزایای ازن و اشعه ماوراء بنفش: برخلاف کلر ، این سیستم ها تأثیر صفر بر سطح pH دارند (نسبت اسید و قلیایی موجود در آب). در نتیجه ، تعادل آب استخر شما آسانتر خواهد شد.

ازن و اشعه ماوراء بنفش باعث صرفه جویی در وقت و هزینه تعمیر و نگهداری می شوند - حداکثر زمان را که می توانید در یک محیط شنا سالم تر ، راحت تر و تمیز با کریستال پاک کنید.

 

  • هیتر استخر

به طور معمول ، بسته به زمان سال ، آب استخر حدود 10 تا 15 درجه کمتر از دمای فضای بیرون است. گرم کردن استخر شما آن را راحت تر می کند - حتی اگر هوا کمی سرد باشد.

بنابراین ، اگر می خواهید هر سال از تفرجگاه های آبی خود استفاده کنید - در مقابل در طول تابستان یا مدت طولانی از هوای گرم - یک بخاری خوب تفاوت عمده ای را ایجاد می کند. و اگر یک استخر را با استخر خود گنجانده اید ، برای آن نیاز به بخاری دارید.

بخاری های گازی سنتی برای اکثر استخرها و نحوه استفاده بیشتر صاحبان خانه از آنها انتخاب مناسبی است. این واحدها سریعترین راه برای افزایش دمای آب هستند. برای آبگرمکن ، بخاری گازی می تواند به سرعت آن را آتش بکشد ، بنابراین وقتی می خواهید از آن استفاده کنید خوب و گرم است.

 برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 

در بعضی از مناطق کشور - و برای برخی از خانواده های با الگوی خاص استفاده از استخر - بهترین تناسب ممکن است یک گزینه کمتر شناخته شده باشد: پمپ حرارتی.

این واحدها با برق کار می کنند و گرمای هوا را از بیرون خارج می کنند. اما ، آنها در دمای سردتر یا مناطقی با رطوبت کم کار نمی کنند. آنها به همان اندازه همتایان خود دما را افزایش نمی دهند. با این حال ، هنگامی که آنها به درجه درجه هدف در دماسنج برسند ، برای حفظ آن راندمان انرژی بیشتری را ارائه می دهند.

فایده دیگر: در مناطقی از کشور با آب و هوای گرم که دمای آب استخر به سطح نامطلوبی بالا می رود ، می توانید از برخی پمپ های حرارتی برای خنک کردن آب استفاده کنید. برخی مدل ها دارای ویژگی "چیلر" با چرخه خنک کننده هستند که گرما را از آب خارج می کند.

یک سیستم گرمایش خورشیدی همچنین می تواند یک گزینه هوشمندانه باشد - به ویژه در مناطقی که دارای نور آفتاب و میزان سودمندی زیادی هستند. در حالی که آنها یک برچسب قیمت قابل توجهی در جلو دارند ، با گذشت زمان پرداخت می کنند. سرانجام ، شما مجبور خواهید شد به انرژی آزاد و تمیز به خورشید تکیه کنید تا استخر خود را برای مدت طولانی گرم نکنید.

هر نوع بخاری که برای استخر شما مناسب باشد ، می توانید با اتصال آن به سیستم اتوماسیون ، عملکرد آن را به صورت یک تکه کیک درست کنید. برای مزایای بیشتر ، آن را با یک دستگاه از راه دور جفت کنید.

به عنوان مثال ، شما می توانید واحد را برای شروع کار برنامه ریزی کنید تا دمای آب استخر درست هنگامی که آماده استفاده از آن هستید درست باشد. اتوماسیون و کنترل از راه دور نه تنها مناسب هستند ، بلکه می توانند با آسان تر کار کردن بخاری در هنگام نیاز به صرفه جویی در هزینه نیز صرفه جویی کنند.

مزایای فناوری جدید در تجهیزات استخر

فناوری بسیاری از جنبه های زندگی روزمره را آسان تر می کند. همین مسئله در مورد عملکرد استخر و بهینه سازی محیط شنا شما نیز صادق است.

ویژگی های پیشرفته به شما امکان می دهد کارکردهای کلیدی استخر را به صورت خودکار انجام دهید ، در حالی که بخاری ، تمیز کننده های اتوماتیک و سیستم های تصفیه جایگزین ، محیط شنا دلپذیر تری را ارائه می دهند.

آنها استخر شما را برای استفاده آسان و در وقت با ارزش شما صرفه جویی می کنند. با داشتن یک محیط استخر بهتر و تلاش کمتری برای مدیریت آن ، می توانید ساعت های بیشتری را برای لذت بردن از عقب نشینی حیاط خلوت خود در فن آوری بالا بگذرانید.



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

 

پمپ کفکش چیست؟

از پمپ کفکش برای انتقال مایعات و مواد جامد فاضلاب از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. معمولاً در کاربردهای مسکونی فاضلابها شامل مواد جامد نرم تا قطر 2 is از حوضه فاضلاب به سیستم فاضلاب یا مخزن سپتیکی پمپ می شوند. یک پمپ کفکش در پایین ترین نقطه حوضه فاضلاب نصب شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

 

از آنجایی که پمپ کف کش بیشتر اوقات غرق می شود ، به آن به عنوان پمپ کفکش زیر آب نیز گفته می شود. پمپ کفکش می تواند حالت اتوماتیک ، دستی یا دوتایی داشته باشد. یک پمپ حالت دوتایی شامل یک پلاگین piggyback است که امکان استفاده از پمپ را به صورت دستی فراهم می کند ، در نتیجه پمپ از سوئیچ عبور می کند و مستقیماً به سوکت یا به صورت خودکار وصل می شود ، که در آن پمپ از طریق سوئیچ شناور وصل شده و کار می کند. فقط هنگامی که سوئیچ فعال است.

 

با توجه به احتمال سرریز فاضلاب ، معمولاً توصیه نمی شود در داخل حوضه فاضلاب از پمپ کفکش دستی استفاده کنید.

 

پمپ های کفکش پمپ های سانتریفیوژ هستند که طراحی خاص آن را قادر می سازد بدون داشتن گرفتگی پمپ ، مواد جامد را عبور دهد. هنگامی که پمپ روشن می شود ، موتور شروع به چرخش پروانه می کند ، این فشار را ایجاد می کند که آب را به درون پروانه فشار می دهد و به داخل لوله تخلیه می رود.

انواع پمپ های کفکش

پمپ های پساب - پمپ های کفکش پمپ هایی هستند که اغلب در سیستم محل کار کوچک استفاده می شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که پساب را پمپاژ می کنند. این پساب مایع نسبتاً واضح است زیرا مواد جامد در مخزن سپتیک خارج شده اند. پمپ کفکش می تواند سطح بالاتری و کارآمدتر از سایر پمپ های کفکش را پمپ کند زیرا این پمپ ها مجبور نیستند مواد جامد فاضلاب را اداره کنند.

 

پمپ های انتقال مواد جامد - به این پمپ ها پمپ های بیرون کش فاضلاب نیز گفته می شود که برای پمپاژ فاضلاب خام ساخته شده اند. فاضلاب خام حاوی مواد جامد زیادی برای اکثر پمپ ها است ، بنابراین در پمپاژ فاضلاب خام فقط باید از پمپ های انتقال مواد جامد استفاده شود.

 

پمپ های چرخ دستی - یک پمپ چرخ دار شبیه پمپ جابجایی جامد است. این می تواند فاضلاب خام را پمپ کند. تفاوت در این است که پمپ چرخ دار دارای تیغه های چرخان مانند چرخ های زباله است که مواد جامد را قبل از پمپاژ فاضلاب برش داده و خرد می کنند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

تقاضا برای آب تمیز ... بدین جهت است که تصفیه آب بسیار حائز اهمیت است. جدا از نیازهای روزافزون آب آشامیدنی در سراسر جهان ، فرایندهای بیشتر شهری و صنعتی نیز به راه حلهای کارآمد برای تأمین آب متکی هستند.

 

جدا از فرآیندهای تصفیه آب ، شناور هوای حل شده بیشترین کاربرد را در فناوری فاضلاب دارد که پمپ کفکش و لجن کش یکی از ابزار کاربردی به شمار می رود، زیرا با تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی به عنوان یک فرایند اقتصادی و کارآمد اثبات شده است.

شناور هوا حل شده (DAF) یک فرآیند تصفیه فاضلاب شیمیایی / فیزیکی است که در آن ابتدا آب تحت فشار قرار می گیرد و با گاز یا هوا اشباع می شود. پس از آن ، آب به فشار اتمسفر کاهش می یابد ، به موجب آن یک نسبت هوای مربوط به گاز در قالب بهترین حباب ها آزاد می شود. در مواد جامد ، این میکرو حبابها یک آگلومره را تشکیل می دهند که به دلیل چگالی کم آن به سطح مخزن شناور بالا می رود و در اینجا می توان از لحاظ مکانیکی پاکسازی کرد.

 

با توجه به الزامات مربوط به کیفیت آب در دنیا ، سخت تر می شود ، در این حال ، بیشتر شهرداری ها و صنایع دارای تصفیه فاضلاب خاص خود هستند.

جهت مشاهده ادامه مطلب ، منبع اصلی ، قیمت پمپ کفکش و  خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید .

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

اگر به دنبال راهی برای از بین بردن آب پساب کثیف ، بدون کمک جریان گرانشی هستید ، یک پمپ کفکش با کیفیت بالا و مؤثر ، راه حل مناسبی برای شما است. 


پمپ های کف کش به منظور جابجایی مایعات و مواد جامد از یک مکان به مکان دیگر طراحی شده اند در حالی که نمی توان برای انجام کار به آن گرانشی اعتماد کرد - به عنوان مثال ، اگر خط لوله کشی شما به سمت بالا یا افقی به سمت سیستم فاضلاب حرکت کند. پمپ کفکش را می توان در پایین ترین نقطه حوضه فاضلاب نصب کرد و در آنجا فشار کافی برای رسیدن آب به آنجا که باید باشد ایجاد می کند.

 

 

پمپ کفکش

 

 

جهت مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

 

 

پمپ های کفکش برای طیف گسترده ای از کاربردهای داخلی و تجاری مناسب است. در اصل ، آنها می توانند در هر ملکی با اتاقهای ایجاد کننده فاضلاب در زیر خط لوله اصلی فاضلاب استفاده شوند - بنابراین تخلیه گرانش غیرممکن است. این که آیا شما یک میخانه را با یک زیرزمین مجهز مدیریت می کنید یا یک خانه خانوادگی با یک حمام زیرزمینی دارید ، یک سیستم پمپ کفکش دقیقاً همان چیزی است که برای حل مشکلات فاضلاب خود نیاز دارید.


ارائه دهنده پمپ کفکش


در اینجا در پمپ های  کفکش ، ما در صنعت برای راه حل های پمپاژ موثر و در عین حال اقتصادی شناخته شده هستیم. ما در حال حاضر طیف فوق العاده ای از پمپ های کف کش و ایستگاه های پمپاژ فاضلاب ، از جمله پمپ های کف کش تجاری و خانگی ، پمپ های کفکش زیر آب و پمپ هایی را ارائه می دهیم که می توانند با موفقیت مایعات و مواد جامد را اداره کنند. نصب و نگهداری هر مدل بسیار باورنکردنی است ، و می توان از آنها در خواصی که به منبع تغذیه وصل شده اند و مواردی که نیستند ، استفاده کرد.

 

نوع و اندازه دقیق پمپ کف کش مورد نیاز شما به نوع زباله مورد نیاز برای مدیریت و محل قرارگیری فاضلاب در رابطه با فاضلاب بستگی دارد. یکی از بهترین محصولات ما پمپ کفکش توان تک است. این مدل خاص می تواند برای آب در حال جابجایی فاضلاب و جمع آوری و تخلیه آب باران سنگین مورد استفاده قرار گیرد. این عمق غوطه وری از 10 متر برخوردار است و اغلب در رابطه با ایستگاه پمپاژ فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

 


جهت مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

تفاوت هواساز و هوارسان در هوای ورودی به آنهاست. به دستگاههای full fresh air که هیچ نوع هوای برگشتی ندارند هوارسان گفته می‌شود و به دستگاه‌هایی که هوای برگشتی از محیط داشته باشند هواساز گفته می‌شود. هواساز ها معمولاً به دلیل استفاده از هوای خارج دارای کویل ها و فیلترهای قوی تر هستند. در سیستم هایی که از هوارسان استفاده می شود دریچه اگزاست فن های مناسب باید در نظر گرفته شود. هواسازهای هایژنیک و ایرواشر ها از جمله هوارسان ها هستند.

 

 

برای مشاهده قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز


تفاوت هواساز هایژنیک و هواساز معمولی


هواساز هایژنیک دارای بدنه استیل است در صورتیکه هواساز معمولی دارای بدنه فولادی یا گالوانیزه می باشد. فن بکار رفته در هواساز هایژنیک معمولا از نوع پلاگ کفن است در صورتی که در هواساز معمولی از فن های سانتریفیوژ فوروارد یا بکوارد حلزونی استفاده میشود.کویل های هواساز هایژنیک به دلیل استفاده از هوای بیرون برای تهویه و عدم برگشت هوا دارای ظرفیت بالاتر به نسبت هواسازهای معمول است. فیلتر های به کار رفته در هواساز هایژنیک به دلیل استفاده حساس از این دستگاه ها چند مرحله‌ای است. مانند فیلتر آلومینیومی، فیلتر هپا، بگ فیلتر و ... اما در هواساز های معمولی تنها از فیلتر آلومینیومی استفاده می شود.


کنترل ظرفیت هواساز

 

  1. کنترل ظرفیت در هواساز ها به چند روش صورت می پذیرد.
  2. کنترل دور موتور فن هواساز توسط اینورتر
  3. کنترل دور پمپ سیستم گرمایش و سرمایش توسط اینورتر
  4. کنترل آب ورودی به هواساز به وسیله شیرهای سه راه یا دوراهی برقی
  5. کنترل هوای خروجی از هواساز با استفاده از دمپر های دستی یا برقی

 


محفظه اختلاط در هواساز


محفظه اختلاط در دستگاه هواساز جهت مخلوط کردن هوای تازه و هوای برگشتی است. محفظه اختلاط معمولاً قبل از بستر فیلترها و در ورود هوا به هواساز تعبیه می‌شود محفظه اختلاط یک محفظه خالی است که ورود آن از دمپرها و خروج آن به بستر فیلترها است.

دمپر در هواساز


دمپر در هواساز ها به دو نوع دستی و برقی است. به دمپرهای برقی اصطلاحاً موتور دمپر گفته می‌شود، موتور دمپر ها معمولاً برای کنترل ظرفیت و یا تغییر فصل استفاده می‌شوند و توان باز و بست دمپرهای هواساز را دارند.

 موتور دمپر ها با توجه به سایز دمپر و فشار هوای عبوری انتخاب می‌شوند تا توان غلبه بر فشار هوا را داشته باشند.


انواع کویل در هواساز


کویل گرمایش

گرمایشی جهت عبور آب گرم و تولید هوای گرم است.


کویل سرمایش

کویل سرمایی و جهت عبور آب سرد چیلر و تولید هوای خنک است.


کویل تلفیقی

کویل و تلفیقی در هواساز در تابستان با آب سرد و در زمستان با آب گرم کار می کند در بحث انتخاب ظرفیت کویل همیشه کویل سرمایش دارای سطح تماس بیشتری نسبت به کل گرمایش است لذا سطح تماس کویل تلفیقی باید با حداکثر مقدار (به میزان مورد نیاز تامین لود سرمایش) باشد.

کویل dx

کویل dx در هواساز که معمولاً برای رطوبت گیری هم از آن استفاده می‌شود به پول‌های گفته می‌شود که گاز مبرد چیلر از داخل آن عبور می کند و دمای سطح کویل پایین‌تر از کویل سرمایش با آب سرد است.

 

جهت کسب اطلاع از قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه صفحه هواساز ایرواشر  مراجعه فرمایید.

جهت مشاهده ادامه این مطلب به منبع اصلی آن مراجعه فرمایید و روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://air-handling-unit.blog.ir/1398/11/19/هواساز-یا-هوارسان



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

در سیستم های تهویه مطبوع، هواساز یکی از مهمترین اجزای آن می باشد. همان طور می دانیم یک هواساز از سکشن های مختلف، از قبیل فیلتر، کویل جعبه تقسیم کننده و مهمترین قسمت فن سکشن می باشد، تشکیل شده است. فن به عنوان قلب یک هواساز می باشد و اساس عملکرد هواساز که چرخش فن و گردش هوا می باشد، توسط فن صورت می گیرد. در میزان مصرف انرژی ساختمان، یکی از مهمترین قسمت ها فن می باشد. همان طور در شکل زیر نمایش می دهد یکی از بخش های مهم در انتقال انرژی هواساز ها می باشند.  بنابراین رعایت نکات استاندار در طراحی و انتخاب صحیح اجزای آن از قبیل فن ، مبدل های حرارتی یکی مهمترین فرایند های طراحی هواساز می باشد که در این مقاله به آن می پردازیم

محاسبه افت فشار کل در یک کانال دارای دو پارامتر می باشد.

  1. افت فشار استاتیکی
  2. افت فشار دینامیکی

در طراحی سیستم های تهویه مانند دستگاه هواساز ، باید از میزان افت فشار اطلاع داشته باشیم. عبور جریان هوا در یک سیستم تهویه همواره با مقاومت هایی روبرو می شود که سبب فشار استاتیک کل سیستم می گردد.

افت فشار نشان دهنده ی تغییر انرژی پتانسیل به شکل غیر مفید یعنی انرژی گرمایی می باشد.

 

برای مشاهده منبع اصلی، قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز

علت افت فشار هوا 


عوامل زیادی در سیستم تهویه، مانند هواساز منجر به کاهش فشار استاتیک می گردد که مهمترین آنها به شرح زیر است :

اصطکاک جریان هوا با دیواره کانال تنش های برشی و جریان های آشفته در مسیرهای مستقیم (اثر ویسکوزیته)

تغییرات ناگهانی سرعت جدایی جریان در زانوها، اتصالات فرعی به اصلی، تبدیل ها (اثر اینرسی)

 افت فشار کل سیستم برابر مجموع تمام افت فشارها می باشد. در واقع فشار کل برابر مجموع فشار ناشی از اثر ویسکوزیته و افت فشار ناشی از اثر اینرسی می باشد.

افت فشار بر حسب ضریبی از انرژی کینتیکی جریان و یا طول هم ارز با طول مشخصی از کانال مستقیم بیان می شود. از این رو طراحی سیستم های تهویه نیز بر اساس فشار سرعت و یا طول معادل شده انجام می شود.

همچنین به دلیل  سادگی در محاسبه افت فشار بر حسب انرژی کینتیکی، محاسبه افت فشار در سیستم های تهویه بر اساس روش فشار سرعت انجام می شود.

 

افت فشار هوا در کانال هواساز


در کانال های جریان هوا ، افت فشار سیستم تهویه از تماس جریان هوا به دیواره کانال ( اصطکاک) و یا از تغییر مسیر جریان هوا در کانال ایجاد شده که ناشی از اثرات ویسکوزیته و اینرسی سیال است.

 افت فشار هوا ناشی از اصطکاک

چه عواملی بر افت فشار ناشی از اصطکاک موثر می باشد ؟

  1. سرعت جریان هوا
  2. ویسکوزیته هوا
  3. قطر کانال
  4. جنس کانال ( تعیین کننده زبری دیواره کانال)

 

 

برای مشاهده منبع اصلی، قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

سونا خشک چیست؟

 

سونا خشک ، اتاقیست با دیواره های عایق که بدنه آن توسط صفحات چوبی پوشانده شده است. در سونای خشک همان طور که از نامش پیداست از هوای گرم و خشک به منظور افزایش دمای محیط و افزایش تعریق در بدن انسان ها استفاده می شود، که این عمل جنبه درمانی داشته و سبب می شود سموم و مواد زاید از بدن انسان خارج شود.

بهترین دمای برای سونای خشک دمایی بین 70 تا 90 درجه سانتی گراد می باشد.

 

برای مشاهده قیمت و تصاویر انواع تجهیزات و لوازم سونا خشک و تجهیزات استخر به سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/سونا-خشک

 

استفاده از سونا خشک بیش از سونای بخار مکانیزم بدن انسان را تحت تاقیر قرار می دهد.
استفاده از سونا خشک برای رگ های خونی ، سیستم ایمنی بدن و عملکرد های غیر ارادی اعصاب مفید است.
در دستورات پزشکی سونای خشک بیشتر از سونای بخار پیشنهاد می گردد و سونای بخار بیشتر برای تمدید اعصاب و خوش گذرانی پیشنهاد می شود.
استاندارد دما در سونا خشک بین 80 تا 100 درجه سانتی گراد است و استاندارد دما در سونا بخار بین 40 تا 50 درجه سانتیگراد است.

هیتر سونا خشک

برای گرم کردن و گرم نگهداشتن سونای خشک از هیتر سونا خشک استفاده می شود. در واقع می توان گفت قلب هر سونا هیتر سونا است. بنابراین انتخاب هیتر متناسب با شرایط و ویژگی های سونا از اهمیت ویژه ای برخورد است.

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب هیتر باید به آن توجه کنیم مقدار توان یا قدرت هیتر است. چرا که کمتر و یا بیشتر بودن آن در هر دو صورت مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

کم بودن توان یا قدرت هیتر سبب می شود اتاق سونا خشک دیر تر گرم شود و یا به خوبی گرم نشده و به دمای دلخواه نرسد و تبعا به دنبال آن راندمان حرارتی هیتر نیز پایین خواهد آمد. از طرفی بالا بودن توان هیتر در تنظیم دمای مطلوب و دلخواه معضلاتی ایجاد می کند و سبب افزایش مصرف برق و هزینه های مربوطه می شود. لذا توصیه میکنیم در انتخاب هیتر برقی سونا خشک به موارد زیر توجه فرمایید.

 

برای مشاهده قیمت و تصاویر انواع تجهیزات و لوازم سونا خشک به سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/سونا-خشک

 

 منبع : بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: سونا خشک , قیمت تجهیزات سونا خشک , فروش تجهیزات و لوازم سونا خشک , ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

در شنا محبوب ترین وسایل تجهیزات استخر مورد نیاز برای استخر شما پناهگاه شماست. نصب بهترین تجهیزات استخر باعث آرامش خاطر شما خواهد شد ، دانستن اینکه استخر شما به آرامی اجرا خواهد شد و فصل بعد از فصل فوق العاده به نظر می رسد.

 

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر

 

 

پمپ های استخر

 

یکی از مهمترین قطعات تجهیزات ، پمپ استخر شماست ، زیرا بدون انتقال آب در قسمت های دیگر سیستم ، همه چیز سریع شروع به از بین می کند. ما می دانیم که تجهیزات پمپاژ برای کل سیستم تصفیه و فاضلاب شما چقدر مهم است ، به همین دلیل در مورد سفارشات برای پمپ های استخر جدید یا قطعات پمپ استخر ، فوریت هایی ایجاد می کنیم.

فیلترهای استخر

 

بدون فیلتر استخر برای از بین بردن میلیون ها ذره قابل مشاهده و نامرئی از آب استخر ، استخر شما به سرعت ابری می شود و به زودی بسیار بدتر می شود. دومین قطعه مهم تجهیزات استخر ، فیلتر استخر شما است - شن ، کارتریج یا D.E. فیلترها و بسیار شبیه به پمپ ، وقتی فیلتر استخر درست کار نمی کند ، همه چیز می تواند به سرعت خراب شود.

فیلترهای شیمیایی و تصفیه کننده ها

 

ارائه یک جریان ثابت و مداوم ضد عفونی کننده به آب استخر شما مهمترین چیز برای حفظ آب تمیز و پاک است. تجهیزات بهداشتی در استخر شنا شامل کلرورهای قرص ، فیدرها و شناورها و ژنراتورهای کلر آب نمک است. یکی دیگر از رده های مهم سخت افزار استخر ، هنگامی که فیدرهای شیمیایی یا سلول های نمکی تولید کلر را متوقف می کنند ، دیگر فیلتر استخر شما قادر به ادامه کار نیست!

بخاری استخر - گاز ، برق ، خورشیدی

 

برای بعضی از افراد ، بخاری استخر یک لوکس اختیاری محسوب می شود ، در حالی که برای برخی دیگر آنها نمی توانند استخر خود را بدون تجهیزات مورد علاقه خود برای استخر ، بخاری گازی ، بخاری خورشیدی یا پمپ حرارتی استخر تصور کنند. بسیاری از دارندگان استخر در هنگام ساخت استخر ، بخاری اضافه می کنند ، اما می توانند در هر زمان ، برای فصول طولانی تر و استفاده بیشتر از استخر ، به سیستم استخر اضافه شوند.

تجهیزات تمیز کردن استخر

 

یکی دیگر از موارد احتمالاً اختیاری تجهیزات استخر برای بعضی از دستگاه ها ، تمیز کننده اتوماتیک استخر است. ما همچنین ابزار تمیز کردن استخر دستی نیز داریم ، اما برای خلاء استخرهای اتوماتیک ، صاحبان استخر به دنبال دسته تجهیزات هستند تا از بین پاک کننده های روباتیک ، تمیز کننده های مکش و تمیز کننده های استخر فشار بخرید. تمیز کننده های استخر شنا می توانند بهترین دوست تجهیزات استخر شما باشند!

محصولات استخر مانند اینها بطور مداوم خاک ، برگ ، اشکالات و سایر چیزهایی را که نمی خواهید در آب مانند جلبک ها ، باکتری ها و میکروب های دیگر جمع آوری شوند که می توانند در استخرهای شنا نشده ، غیرمجاز و بدون درمان شکوفا شوند. حتی اجزای استخر که فکر زیادی در مورد آن ندارید ، مانند بخاری استخر و تمیز کننده استخر ، گاهی اوقات برای آب استخر که طراوت ، دعوت کننده و بی خطر برای شنا است ، ضروری است.

پمپ های استخر ، فیلترهای استخر و بخاری استخر به طور خاص برای تصفیه آب استخر برای بیش از صد سال ساخته شده است. در طول مسیر ، در طراحی و مواد مورد استفاده در ساخت تجهیزات استخر ، پیشرفت های بسیاری حاصل شده است. با وجود تغییرات بسیاری ، اصول اولیه تجهیزات استخر هنوز دقیقاً یکسان است. پمپ استخر شنا به منظور جلب آب از استخر ، فشار آب کثیف از طریق فیلتر استخر و برگشت به استخر است. یک فیلتر استخر از مخزن با برخی از وسایل فیلتر داخل آن تشکیل شده است که آب کثیف از آن عبور می کند تا آلودگی و زباله ها را از آب خارج کند. بخاری استخر از منبع گرما تشکیل شده است که برای گرم کردن آب استخر ، آب استخر از طریق آن از طریق آن لوله کشی می شود که سپس به استخر برگردانده می شود.

 

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/تجهیزات-جانبی-استخر 

 

منبع: بامین تهویه



:: موضوعات مرتبط: تجهیزات استخر , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات استخر , قیمت تجهیزات استخر , فروش تجهیزات استخر , خرید تجهیزات استخر , پکیج , سونا خشک , پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

اتاق تمیز به فضایی گفته می شود که در آن میزان آلودگی هوا به حد میکرون برسد یعنی حداکثر اندازه ذرات معلق در هوا باید چند میکرون باشد. اما چگونه می توان این میزان ازتمیزی هوای اتاق تمیز را بدست آورد ؟ برای تحقق این میزان از تمیزی هوا باید از دستگاه های تهویه هوای اتاق تمیز استفاده کرد که مرکز اصلی این سامانه های تهویه و تصفیه هوا دستگاه های هواساز اتاق تمیز می باشد.

وظایف اصلی هواساز هایژنیک تهیه مقدار کافی اکسیژن ، حذف ذرات و آلودگی های موجود در هوا و همچنین تامین اختلاف فشار، دما و رطوبت بر اساس شرایط مورد تایید محصول مورد نظر می باشد

طراحی و ساخت دستگاه هواساز هایژنیک باید تایید شده توسط استاندارد های VDI 6022 ,VDI 3803 , EN 13053 , EN 1886 , و ... باشد.

هواسازهای هایژنیک در دو نوع سیستم فول فرش full fresh) صد در صد هوای تازه) و سیستم با هوای بازگشتی طراحی می گردد.

هواساز های هایژنیک فول فرش جهت مصرف بهینه انرژی داری سیستم های (Heat recovery) اصطلاحا بازیابی حرارتی می باشند .

 

برای مشاهده قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز

 

 

اجزای اصلی هواساز هایژنیک

 

قسمت های مختلف هواساز هایژنیک عبارتند از:

  1. دمپرهای ورودی و خروجی هواساز هایژنیک
  2. پیش فیلتر هواساز هایژنیک
  3. فیلتر با بازدهی متوسط
  4. سیستم سرمایش و گرمایش هواساز هایژنیک
  5. قطره گیر هواساز هایژنیک
  6. موتور فن های هواساز هایژنیک
  7. فیلتر نهایی هواساز هایژنیک
  8. تجهیزات کنترلی هواساز

 

تفاوت هواساز هایژنیک و معمولی

 

  1. اجزای بهداشتی و سطوح صاف برای جلوگیری از رطوبت و ایجاد میکروارگانیسم ها
  2. ساختار و محفظه با توجه به استانداردهای ملزوم
  3. جذب کننده های بهداشتی که در هواساز هایژنیک قرار می گیرند تا سطح ذرات موجود را کاهش دهند.
  4. کارآیی موثر در تصفیه هوا

 

روش های کاهش آلودگی اتاق تمیز

 

برای حل این مشکل از دستگاهی به نام اینورتور و همچنین یک چشم حسگر استفاده می شود ، این دستگاه با افزایش جمعیت اتاق تمیز خود به خود دور فن داخل هواساز را بالاتر برده و تهویه اتاق تمیز را بهبود می بخشد ضمن این که  در صرفه جویی انرژی نیز تاثیر چشم گیری خواهد داشت.

 آلودگی اتاق تمیز علاوه بر تهویه مناسب به عوامل دیگر مثل استفاده از لباس با کیفیت مناسب، مواد بکار رفته در ساختمان اتاق تمیز از قبیل مواد و مصالح بکار رفته در ساخت دیوارها و کف و سطوح مختلف بستگی دارد. کف و سطوحاتاق تمیز باید صاف باشد و قابلیت رفع آلودگی را داشته باشند و جایگاهی برای ذخیره گرد و غبار و آلودگی نباشد و در مقابل رطوبت مقاوم و نفوذ ناپذیر باشند.

آلودگی اتاق تمیز علاوه بر تهویه مناسب به عواملی چون استفاده از لباس با کیفیت مناسب، مواد بکار رفته در ساختمان اتاق تمیز از قبیل مواد و مصالح بکار رفته در ساخت دیوارها و کف و سطوح مختلف بستگی دارد. کف و سطوح اتاق تمیز باید صاف باشد و قابلیت رفع آلودگی را داشته باشند و محلی برای ذخیره گرد و غبار و آلودگی نباشد و در مقابل رطوبت مقاوم و نفوذ ناپذیر باشند.

 

کاربرد هواساز هایژنیک در اتاق تمیز 

 

از هواساز در سیستم های اتاق تمیز برای تولید حجم هوای تهویه شده بالا جهت فضاها و سالن های بزرگ و افزایش طول عمر این اتاق ها استفاده می شود. به طور کلی هواساز اتاق تمیز کاربرد های بسیار گسترده ای دارد. مثلا در خطوط بزرگ تولید دارو سازی ها و تجهیزات پزشکی به صورت هایژنیک، خطوط بزرگ تولید صنایع غذایی و تجهیزات بسته بندی، خطوط بزرگ صنایع آرایشی و بهداشتی، خطوط بزرگ صنایع الکترونیک و میکرو الکترونیک، بیمارستان ها به خصوص اتاق های عمل جراحی ، اتاق های داروسازی ، آزمایشگاه های خاص و… استفاده می شوند.

 

برای مشاهده قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/هواساز

 

 



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پکیج دیواری یکی از پرکاربردترین وسایل ایجاد گرما که دارای مزیت هایی همچون عدم اشغال فضای محیط، بالا بودن ایمنی و مستقل شدن واحد های مسکونی و تجاری می باشد. از دیگر عواملی که باعث می شود از پکیج دیواری استفاده کرد، بالابودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت است. این دستگاه اغلب بر روی دیوار آشپزخانه و آبدارخانه نصب می شود و علاوه بر گرم کردن فضای واحدهای مسکونی یا واحد های تجاری، توسط رادیاتور یا فن کوئل، آب گرم مصرفی را به صورت فوری تأمین می نماید. برای خروج دود دستگاه به محیط خارج و تأمین هوای مصرفی مورد نیاز دستگاه از دودکش مخصوص دوجداره استفاده می شود در نتیجه ایمنی کامل ساکنین را فراهم می کند.

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی 

شوفاژ دیواری در برند های مختلف نظیر پکیج ایران رادیاتور ، لورچ ، بوتان ، ایساتیس ، گلدیران ، تاچی ،  بوش ، فرولی ، نوژان تولید و در بازار عرضه می گردد. در خصوص ساخت و طراحی این تجهیزات شرکت های بسیاری فعالیت دارند که این سری از سیستم ها را با سطح کیفیت متفاوت که هریک تکنولوژی، طراحی و مدل های متنوعی تولید می شوند، که بدون شک هریک از این عوامل نقش مهمی در قیمت پکیج خواهند داشتبا توجه به اهمیت روز افزون بازدهی انرژی تجهیزات گرمایشی ، لزوم استفاده از دستگاه های پربازده و با کمترین تلفات حرارتی بیشتر حس می شود. تامین بار حرارتی ساختمان ها ، بخش قابل توجهی از مصرف گاز بخش خانگی را تشکیل می دهد. یکی از محصولات گرمایشی که امروزه ، جایگزین آبگرمکن ها ، بخاری ها و موتورخانه های مرکزی شده است ، پکیج شوفاژ دیواری است.

از مزایای پکیج دیواری ، گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی برای هر واحد مسکونی بصورت مستقل ، کنترل سیستم از داخل ساختمان ، راندمان بالاتر و مصرف سوخت پایین تر نسبت به موتور خانه ، امنیت بالا ، ابعاد کوچک ، تنظیمات دما به میزان دلخواه می باشد

پکیج دیواری بر اساس نوع ساختار، عملکرد و نوع کاربرد توسط مصرف کننده و مزایا به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر به مهم ترین آنها اشاره خواهد شد.

انواع پکیج دیواری بر اساس نوع مبدل حرارتی

انواع پکیج دیواری بر اساس نوع محفظه ی احتراق

 

محل نصب پکیج دیواری گازی

 

بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا نباشد

حداقل فاصله از کف تا زیر پکیج 120 سانتی متر باشد

فاصله ی دستگاه با دیوار مقابل حداقل یک متر باشد

حداقل فاصله با دیوار یا کابینت مجاور از هر طرف 15 سانتی متر باشد

فاصله ی عمودی از کلاهک تعدیل دودکش پکیج تا دریچه دودکش باید حداقل 30 سانتی متر باشد

 

هرگز نباید کلاهک تعدیل پکیج دیواری را به دریچه دودکش داخل دیوار نصب نمود، بلکه می بایست حداقل 30 سانتیمتر پایین تر از دریچه دودکش قرار گیرد. بهتر است دستگاه هرچه پایین تر نسبت به دریچه دودکش نصب شود. چراکه افزایش فاصله پکیج تا دریچه دودکش باعث زیاد شدن مکش و بهبود خروج گازهای احتراق از دستگاه می شود. 

 

جهت مشاهده قیمت پکیج ، فروش پکیج و خرید پکیج روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/پکیج-شوفاژ-دیواری-زمینی

 

 



:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

پمپ كفكش

فاضلاب از محل اسكان توسط سيستم ويژه اي اداره مي شود كه پمپ كفكش در آن بخش مهمي است.

DESMI انواع مختلفي از پمپ هاي كفكش را فراهم مي كند - هر دو پمپ حفره مترقي و پمپ هاي گريز از مركز. برخي از مواد جامد و ذرات بايد در فاضلاب فاضلاب پيش بيني شود بنابراين پمپ هايي با پروانه باز مانند پمپ SA از DESMI يك جايگزين عالي است.

جهت مشاهده قيمت و مشخصات فني انواع پمپ كفكش و لجن كش روي لينك زير كليك كنيد.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

 

پمپ كفكش چيست؟

يك پمپ كف كش مايعات و مواد جامد فاضلاب را از يك مكان به مكان ديگر منتقل مي كند. آنها معمولاً هنگام استفاده از فاضلاب از طريق گرانش مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر فاضلاب كمتر از فاضلاب باشد و از پمپ كفكش براي انتقال مايع به فاضلاب استفاده مي شود. پمپ هاي كف كش معمولاً داراي پروانه گرداب ، كانال يا كفكش هستند ، اين پروانه ها براي اداره محتواي جامد موجود در فاضلاب مناسب هستند. متداول ترين پمپ هاي كفكش انواع گذرگاه هاي آزاد هستند كه باعث مي شوند مواد جامد از طريق پمپ عبور كنند در حالي كه با استفاده از نيروي گريز از مركز براي انتقال فاضلاب استفاده مي شوند.

پمپاژ فاضلاب در مقياس كوچك معمولاً توسط يك پمپ زير آب انجام مي شود.

اين امر در اوايل دهه 1960 رواج پيدا كرد ، هنگامي كه يك سيستم ريلي راهنمائي براي بلند كردن پمپ زير آب از ايستگاه پمپ براي تعمير ساخته شد و به كار كثيف و گاه خطرناك اعزام افراد به فاضلاب يا گودال مرطوب خاتمه داد. رشد پمپ غوطه وري براي پمپاژ فاضلاب از آن زمان بسيار چشمگير بوده است ، به عنوان تعداد فزاينده اي از خبره ها و توسعه دهندگان از مزاياي آن مطلع شدند.

سه كلاس از پمپ هاي كفكش وجود دارد:

پمپ هاي كوچكتر از زير آب ، كه در كاربردهاي تجاري داخلي و سبك مورد استفاده قرار مي گيرند ، معمولاً تا 55 ميلي متر (2.2 اينچ) مواد جامد كروي دارند و از 75/0 تا 2/2 كيلووات (1.01 تا 2.95 اسب بخار) دارند.

پمپ هاي بزرگتر از زير آب ، داراي 65 ميلي متر (2.6 اينچ) و مواد جامد بزرگتر بوده و معمولاً داراي حداقل 80 ميلي متر تخليه (3.1 اينچ) مي باشد. آنها به طور كلي در كاربردهاي شهري و صنعتي براي پمپاژ فاضلاب و انواع فاضلاب صنعتي استفاده مي شوند.

پمپ كف كش غوطه وري كه براي كنترل غلظت هاي بيشتر مواد جامد و / يا مواد جامد سخت تر كه پمپ هاي كفكش معمولي نمي توانند از آن استفاده كنند ، استفاده مي شود. پمپ هاي كفكش عموماً در كاربردهاي فاضلاب شهري و صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرند و با مهار آن دسته از مواد جامد كه ممكن است انواع ديگر پمپ هاي غوطه وري را مهار كنند ، عملكرد بدون انسداد را فراهم مي كند.

پمپ هاي غوطه وري معمولاً در يك ايستگاه پمپ بسته بندي شده استفاده مي شوند كه تخليه توسط نيروي جاذبه امكان پذير نيست.

پمپ كفكش از نوع عمودي نيز سالهاست كه مورد استفاده قرار مي گيرد. آنها داراي موتور بالاتر از كف هستند بنابراين كار با موتور بدون ورود به گودال فاضلاب پمپ لجن كش قابل انجام است.

پمپ كفكش (همچنين پمپ پساب) انتقال آب آلوده را غالباً با مقادير زياد محتواي جامد درشت امكان پذير مي كند. اينها ممكن است منشأ آلي ، معدني يا معدني داشته باشند. پمپ كفكش معمولاً به صورت صنعتي (براي دفع آب خورنده يا ساينده) و عمومي (براي دفع و / يا تميز كردن آب باران ، گل و لاي مدفوع) تقسيم مي شوند. براي اين كار مي توان پمپ ها را هم مرطوب و هم خشك كرد.

 

براي مشاهده منبع مطلب قيمت پمپ كفكش ، فروش پمپ كفكش و خريد پمپ كفكش به سايت بامين تهويه مراجعه فرماييد. روي لينك زير كليك نماييد.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

 

 



:: موضوعات مرتبط: پمپ کف کش , ,
:: برچسب‌ها: پمپ کفکش , پمپ کف کش , پمپ لجن کش , قیمت پمپ کفکش , فروش پمپ کفکش , خرید پمپ کفکش ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

هواساز چیست؟


هواساز که به عنوان یک دستگاه تهویه مطبوع مرکزی تلقی می شود، از اجزای اصلی فن و الکتروموتور، فیلتر، کویل های سرمایی و گرمایی، رطوبت زن و تجهیزات کنترلی تشکیل شده است.کویل های گرمایی هواساز می تواند با آب گرم یا بخار تولید حرارت نمایند و یا اینکه از نوع الکتریکی باشد. در کویل های سرمایی نیز آب سرد خروجی از چیلر جریان دارد.دستگاه هواساز معمولا از طریق دو کانال رفت و برگشت هوا به داخل ساختمان و توسط یک کانال به هوای تازه ی خارج ارتباط دارد. در هواساز هوای برگشتی از اتاق ها با هوای تازه در محفظه ی اختلاط دستگاه مخلوط شده و سپس از روی کویل های سرمایی یا گرمایی عبور می کند. سرعت عبور هوا از روی کویل ها باید حدود 500 تا fpm  550  باشد.

 

 

برای مشاهده ادامه مطلب ، قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2

 

تفاوت هواساز و هوارسان


هوارسان ها دستگاه هایی هستند که هوای برگشتی ندارند و اصطلاحا Full Fresh Air هستند و معمولا برای سیستم های اتاق تمیز و بیمارستان ها و هواساز های هایژنیک و سیستم های سرمایش تبخیری بکار میروند.اما هواساز ها دارای دریچه هوای برگشتی و باکس اختلاط هستند.هواساز ایر واشر در صورتی که سیستم گرمایش داشته باشد دارای سیستم برگشت هواست اما اگر بدون کویل گرمایش باشد از هوای برگشتی نمیتواند استفاده کنید و به عنوان یک سیستم سرمایش تبخیری مانند هوارسان عمل میکند Full Fresh Air

 

استراکچر و بدنه هواساز


اسکلت هواساز معمولا از ورق گالوانیزه یا پروفیل آلومینیوم به ضخامت 2.5 میلی متر ساخته می شود. اگر هواساز در معرض شرایط هوا یا آلاینده های خورنده باشد، می توان آن را از جنس استنلس استیل نیز ساخت ولی هزینه های آن افزایش خواهد یافت.بدنه دستگاه معمولا با عایق پلی یورتان با ضریب حرارتی W/(m.K)   023/0  پوشیده می شود. ضخامت این عایق معمولا 25 تا 50 میلی متر است.همچنین اصولا محل اتصال درب ها با اسکلت هواساز با نوارالستومری هوابندی می گردد.بدنه ی هواساز نیز که معمولا به صورت دوجداره ساخته می شود، در جدار بیرونی با یک لایه رنگ الکترواستاتیک کوره ای پوشش داده می شود.

برای مشاهده ادامه مطلب در منبع اصلی ، قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zg

گرمای نهان و گرمادر هواساز  محسوس هوا با استفاده از کویل سرمایش حذف می شود. سیال سرمایش آب سرد یا مبرد است، که در این صورت کویل مبرد نقش اواپراتور را در چرخه ی تبرید تراکم بخار به عهده می گیرد. 

در همه ی کویل های فین دار، بخشی از هوا از کویل عبور می کند، بدون این که با فین ها یا لوله ها تماس پیدا کند. مقدار این بای پس ممکن است از 30% برای کویل چهارردیفه با سرعت fpm700 تا کمتر از 2% برای کویل هشت ردیفه با سرعت fpm300 تغییر کند. نقطه ی شبنم مخلوط هوایی که کویل چهارردیفه را ترک می کند ممکن است نیازهای تاسیسات آسایشی با 25% یا کمتر هوای بیرون (10% برای اقلیم های مرطوب)، بار نهان داخلی کوچک، و فقط کنترل دمای محسوس، را برطرف کند. برای کنترل دقیق شرایط اتاق به منظور انجام کارهای دقیق، به کویل عمیق تری نیاز است. یخ زدن کویل های آب سرد مشکلات جدی ایجاد می کند. سیرکولاسیون جریان کامل آب سرد در فصل یخبندان، یا حتی سیرکولاسیون بخشی از آن توسط یک پمپ سیرکولاسیون کوچک، احتمال یخ زدن کویل را به حداقل می رساند و از لایه بندی جلوگیری می کند. به علاوه، سیرکولاسیون پیوسته ی کل جریان می تواند منبعی برای تامین آب سرد در غیر فصل، در سیستم های هوا و آب باشد. استفاده از محلول های ضد یخ، یا تخلیه ی کامل کویل نیز از یخ زدن آن جلوگیری می کند. اما از آن جا که تخلیه ی کامل اغلب کویل های سرمایش (اگر غیرممکن نباشد) دشوار است، در صورت استفاده از این گزینه باید احتیاط کرد.
یکی از ملاحظات دیگر طراحی، سینی تخلیه است. استاندارد ASHRAE 62.1 خواستار شیب دادن این سینی به سمت کف شور یا مجرای تخلیه است تا آب در کف واحد هواساز جمع نشود. به دلیل وجود مستمر رطوبت در سینی تخلیه ی کویل سرمایش و بدنه ی مجاور آن، بسیاری از طراحان خواستار استفاده از فولاد زنگ نزن در ساخت این بخش از واحد هواساز هستند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ادامه مطلب و قیمت هواساز و فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید و روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2



:: موضوعات مرتبط: هواساز , ,
:: برچسب‌ها: هواساز , قیمت هواساز , فروش هواساز , خرید هواساز , هواساز آپارتمانی , قیمت انواع هواساز , هواساز خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()